Retourneren en garantie
Wij leveren alle artikelen met garantie die van het artikel verwacht mag worden. Mocht een artikel niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geretourneerd worden.
Retourprocedure
Geef je retourzending per e-mail aan ons door op info@doelando.nl
Het te retourneren artikel moet binnen 14 dagen na ontvangst inclusief factuur en een toelichtende brief aan ons geretourneerd worden
Zorg dat je de zending voldoende gefrankeerd opstuurt. Ongefrankeerde retourzendingen worden niet geaccepteerd. (In de meeste gevallen zijn retouren voor eigen rekening mits het gaat om schade of verkeerde levering)
Het artikel mag niet beschadigd zijn en dient in de originele verpakking en verzenddoos geretourneerd te worden (niet afplakken met duct tape)
Na ontvangst van het artikel met bijbehorend factuur en een toelichtende brief, krijg je van ons een bevestiging en zal het aankoopbedrag inclusief onze verzendkosten binnen 7 dagen op je rekening worden overgemaakt
Garantie
Welke garantie heb ik op mijn aankopen?
Voor al onze producten gelden een garantie van tenminste 1 jaar, mits er bij de productomschrijving een langere termijn staat vermeld. Naast de garantie gelden ook de wettelijke bepalingen. De aangeboden garantie doet niets af aan de wettelijke rechten van jou als consument.
Aangekocht product binnen de garantietermijn defect?
Wanneer een door jou aangekocht artikel binnen de garantietermijn defect raakt, neem dan contact met ons op. In overleg met Doelando wordt er dan naar een oplossing gezocht. Niet vallend onder garantie: Val- en of stootschade of iedere andere schade door derden. De factuur geldt tevens als garantiebewijs, bewaar deze factuur dus goed. Zonder factuur kunnen wij helaas niet beoordelen of het product bij ons gekocht is en kan er geen garantie worden verleend.
Schade bij levering?
Wanneer je bij het in ontvangst nemen van de zending schade aantreft, dient u de zending te weigeren. De vervoerder neemt het pakket dan weer mee en zal bij ons retour komen. Wel dient u ons binnen 24 op te hoogte te stellen van deze retourzending. Doelando zal dan een nieuwe zending aanbieden of overgaan tot creditering. Het accepteren van een beschadigde zending is op eigen risico. Kies je ervoor om de zending op eigen risico te accepteren, laat dan een aantekening maken van de beschadiging door de vervoerder op het vervoersbewijs. Neem hierna direct contact met ons op. Mocht het product beschadigd zijn, zal er in overleg naar een passende oplossing worden gezocht. Maak een digitale foto om je claim te ondersteunen.
Wanneer er bij ontvangst geen schade zichtbaar is aan de doos maar wel aan de artikelen wanneer u de doos heeft opengemaakt, dient u dit binnen 24 bij ons te melden. Stuur ons een mail met een foto van de schade. onze klantenservice zal dan overgaan tot een passende oplossing.